Du använder Internet Explorer som webbläsare och därför fungerar inte allt på dina.se som det ska.
Vi rekommenderar därför att du använder en annan webbläsare. Här hittar du några förslag
Försenat eller skadat bagage har nog hänt alla, en eller flera gånger. Då är det viktigt att ta kontakt med det flygbolag eller den researrangör ni åkt med.
Om ditt resgods skadas, försenas eller kommer på avvägar så ska du göra en anmälan till flygbolaget eller den researrangör ni åkt med. Begär alltid att få intyg.
Glöm inte att spara kvitton på alla utlägg du vill ha ersättning för!
Skriv din kommun för att hitta kontaktuppgifter till ett kontor nära dig.
Välj ärende så ringer vi upp dig så snart vi kan. Vi hör av oss på vardagar mellan 8.00 och 17.00.
Chatten är öppen helgfri måndag till fredag 8.00-17.00.
Vi kan tyvärr inte svara på skadeärenden i chatten, men ring oss så hjälper vi dig!
Hitta din försäkring
Dina Försäkring AB - Skeppsbron 2 - 103 18 Stockholm
Copyright © Dina Försäkring AB. All rights reserved.
Vi använder oss av cookies för att ge den bästa upplevelsen av vår webbplats.
Genom att surfa vidare godkänner du att vi använder cookies
Läs mer om våra cookies här